Frakt og retur
Det er ingen skjulte kostnader når du handler hos Asker&Bærum Symaskinsenter. Asker og Bærum symaskinsenter og symaskinsenter.no tilbyr fri frakt på ordre over kr 3500,- til private. Bedrifter betaler frakt etter gjeldende rater på valgt leveringsmåte.
Vi leverer kun til fastlands-Norge og Svalbard.
Har du spørsmål om levering, kontakt kundeservice på post@symaskinsenter.no eller 67567370.
Ulike leveringsmåter
Vi tilbyr ulike leveringsmåter og du velger selv mellom disse i kassen når du plasserer ordren. Husk å bruke korrekt adresse og postnummer på leveringsadressen din. Det vises kun de alternativene som passer for din leveringsadresse og din ordre.
Fremsendingstid:
Fremsendingstid varierer for de ulike leveringsmåtene og på hvor i landet pakken skal leveres. For nærmere info om fremsendingstid, se info om de ulike leveringsmåtene lenger ned på siden.
Levering til private og bedrifter:
Kun de leveringsmåter som er gyldig for ditt kundesegment blir synlig i kassen. For nærmere info gå inn på den enkelte leveringsmåte lenger ned på siden.
Oversikt over leveringsmåter:
Henting i butikk: Varen hentes i butikken av kunden selv. Så lenge varen er på lager kan varen hentes umiddelbart.
Hjemlevering: Vi tilbyr hjemlevering for kunder i område Oslo, Asker og Bærum mot et gebyr på kr 200,- ta kontakt med oss på post@symaskinsenter.no dersom dette er ønskelig. Oppgi ditt ordre nummer og postadresse og telefon nr., så vil vi kontakte deg på sms eller telefon for å avtale tidspunkt for levering.
Postens brevpost og servicepakke - fraktkostnader:
Varene blir sendt med Posten/Bring, Små ordre blir sendt med Posten som brev. Alle symaskiner blir sendt med et fraktgebyr på kr 200,- i Norge
- Postens brevpost: varen blir sendt som brev og prisen avhenger av varens vekt – total pris vil automatisk kalkuleres i kassen basert på postnummer som er registrert på kunden.
- Postens servicepakke: varen blir sendt som pakke og vil være forsikret, og med mulighet for sporing. Alle ordre under kr 900,- inkl. mva., får er en fast fraktpris på kr 60,-. Symaskinsenter.no tilbyr fri frakt på ordre over kr 3500,- til private.
Unntak er sending til Svalbard der posten sitt Svalbardgebyr blir lagt til.
Vi gjør oppmerksom på at vi ikke sender i postoppkrav.
Pakkesporing
Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse pr. e-post til adressen du har oppgitt. Vi forsøker naturligvis å sende samme dag, men dette avhenger av sesong og bestillingstidspunkt. Transporttiden varierer avhengig av leveringsadresse og hvilken leveringsmåte du velger. Sjekk Ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer. Tidspunktet du bestiller avgjør når vi kan plukke, pakke og sende din ordre.
Leveringsbekreftelse med sporingsnummer til din pakke (gjelder ikke brevpakker) sendes til deg pr e-post når pakken sendes fra vårt lager. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke Pakkesporing direkte på posten.no slik at du slipper å kontakte oss for å finne ut hvor pakken er.
Forsikring av pakken
Asker og Bærum Symaskinsenter forsikrer pakken slik at du er dekket dersom den forsvinner eller skades på vei til deg.
Vare som mangler i forsendelsen og retur
Hvis du mangler en eller flere varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at du har restordre liggende hos oss, har vi egne rutiner for å håndtere dette så enkelt som mulig.
Send en epost direkte til post@symaskinsenter.no. Det er viktig at eposten inneholder følgende informasjon.
- Kundenummer
- Ordrenummer
- Varenummer på varen som mangler
Logistikkavdelingen vil deretter jobbe med å finne ut hva som har skjedd og rett opp eventuelle feil.
Mottatt feil vare
Har du mottatt en annen vare enn det som er spesifisert på ordre-/leveringsbekreftelsen skal du gjøre følgende:
Send en epost direkte til post@symaskinsenter.no. Det er viktig at eposten inneholder følgende informasjon:
- Kundenummer
- Ordrenummer
- En beskrivelse av hva som er feil
Logistikkavdelingen vil deretter rett opp eventuelle feil og sørge for at du får rett vare.